Monday, July 22, 2013

Scrapbook: {15 Lovely Kids}

Hola! Cómo están? Nos costó tanto sacar una foto de todos los primos juntos en la reunión familiar, especialmente donde salieran los mas chicos mirando a la cámara! De todas formas tenía que usar esta foto para un layout. No puedo creer que tengo 15 sobrinos (Tyler no esta en la foto) me hace sentir TAN vieja! Fue tan lindo poder pasar tiempo con todos ellos, desde mi sobrino mayor que tiene 19 años al menor que tiene casi dos años.

Con esta página estoy participando en el reto de Color Me Scrappy, el requisito es seguir una paleta de colores y usar papel o adornos con vetas de madera.  El papel de fondo  con el diseño de las tablas rusticas es de The Paper Studio y lo compre seis meses atrás, vendían las hojas sueltas y compre 4 en diferentes colores, y solo había usado una para este layout, así q me vino perfecto para este reto. Los papeles son de dos colecciones; el azul es de Kiss Me de Bella BLVD y el resto es de Everyday Eclectic de Echo Park. El flair, adorno de madera y la burbuja de conversación son de Studio Calico, el título y el numero son Thickers de papel metálico, el cutout “Smile” lo corte con la cricut y las tags las decore con washi tape. Espero que les guste, yo quede súper feliz con el resultado!!

IMG_9257IMG_9256IMG_9254IMG_9253

10 comments:

  1. I love how you have put this together. Love the layers, the tags and the colours look great together.Really love the design. I could not find a translate button, would love to know the story behind the photo. Thank you for joining us at CMS hope we see your lovely work often
    Mary

    ReplyDelete
  2. love the doily and all the tags! A wonderful photo and design as well. Thanks for joining us at CMS!

    ReplyDelete
  3. love the tags and little touches along the side of the picture! Thanks for playing with CMS!

    ReplyDelete
  4. This is such a wonderful layout! I absolutely love how you used the colors!!! All of your little embellies, like the tags and the doily, look so beautiful! thank you so much for joining us at Color Me Scrappy!

    ReplyDelete
  5. Wow! 15 kids! Sounds like fun ;)
    You totally rocked this challenge! Love all the tags and layers. Thanks so much for playing along with us at Color Me Scrappy.

    ReplyDelete
  6. Great photo! Love all your little details...so much to look at!

    ReplyDelete
  7. This is a fabulous layout. I love all the details. Thanks for joining in for this challenge at Color Me Scrappy!

    ReplyDelete
  8. Hi Liza. Saw your work on the color me scrappy link up. Beautiful page. Love how you used the colors. I enjoy finding other scrappers so I am now following you via GFC. Stop by and say hi!
    Leslie
    www.thememorynest.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wow I don't now what to so I love every detail of your layout. Thank you for joining us at Color Me Scrappy.

    ReplyDelete
  10. Sis!! que lindos trabajos!! y que coloridos!!!
    Me encantaron!!

    Besos!!

    ReplyDelete