Monday, May 20, 2013

Scrapbook: {Tags cutouts}

I saw in Two Peas in a Bucket that a lot of people where using some cute little tag cutouts with different words and expressions in their projects. I looked around in the store to see if I could find them specially the ones that look a little like subway art, and I didn’t see anything like that at my closest craft store so I decided to make my own and play around with the SCAL2 and my Cricut. I love how they turned out! I cut round and rectangular tags with different expressions, words and phrases. I used kraft cardstock, a beautiful smoky gray cardstock and Blue metallic paper. I think they are so fun and versatile, and you can do some heat embossing to make them match the colors in your layout. How fun and easy is that?! I embossed some to show you what they look like, I think they look great and I’m excited to start using them in my layouts!

If you use the SCAL2 program and want these tags leave me a message and I will send all three files your way!

visto que muchos proyectos tienen unas etiquetas en espacio negativo con frases, palabras y expresiones. Las encontré súper lindas, especialmente las que tienen un poco el estilo de arte Subway. Fui a mi tienda de manualidades que tengo más cerca a mi casa y no las encontré, así que decidí usar el programa SCAL2 y mi Cricut para hacerla yo misma. Me encanto como quedaron! Diseñe etiquetas circulares y rectangulares con diferentes palabras y frases entretenidas, use cartulina Kraft, gris y un papel azul metálico. Me gustan porque son entretenidas y fáciles de usar en cualquier layout, también las puedes embosar con calor para combinarlas con los colores que estas usando en tu proyecto! Embose algunas para mostrarles cómo se ven, estoy entusiasmada para empezar a usarlas en mis layout!

Si usan en programa SCAL2 y quieres estas etiquetas, solo dejenme un mensaje y te las mando por email!

Tag CutoutsTag Cutouts1Tag Cutouts2Tag Cutouts3Tag Cutouts4

1 comment:

  1. Que bakan la forma en que puedes trabajar los titulos!! eso da una buena solución para tus laminas!! hacen verlas muy lindas!!

    Gaby!!

    ReplyDelete