Saturday, May 4, 2013

Scrapbook: {Happy Scrapbook Day!}

Today is International Scrapbook Day, happy day to all my fellow scrapbookers! Fiebre de Scrapbook planned a super fun activity to celebrate this day, our designer Cari created a fun LO and we are inviting everyone to participate in this Scraplift challenge! We are giving you until May 29 to submit your project, the winner will be announced on the 30th and the prize is a kit of paper and embellishments. Visit Fiebre de Scrapbook for more info and to see how the rest of the DT interpreted Cari’s LO.

I loved Cari’s cute picture with her boyfriend so much that I tried to replicate it! I’m such a copy cat!! I had so much fun making this layout, the steps were easy to follow and the result is a fun page. I love making pages of my hubby and me.

Feliz día del Scrapbook a todas mis amigas Scrapbookeras! Fiebre de Scrapbook tiene preparada una actividad súper entretenida para celebrar este día como corresponde, nuestra diseñadora Cari creo una entretenida layout y estamos invitándolas a participar en un scraplift. Tienen tiempo hasta el 29 de Mayo para presentar sus proyectos, la ganadora será anunciada el 30 de Mayo y el premio es un kit de papeles y adornos. Visiten Fiebre de Scrapbook para más información y ver como el resto del equipo creativo interpreto el layout de Cari.

Tanto me encanto la foto de Cari con su novio que trate de replicarla, soy una copiona!! Me encanto hacer esta página, los pasos fueron súper fáciles de seguir y el resultado es una página alegre y colorida. Me encanta hacer páginas de mi esposo y yo. 

Liza_May4

IMG_8583IMG_8586IMG_8587

No comments:

Post a Comment