Friday, May 17, 2013

Scrapbook: {Felices 31!}

I had a birthday last month, I turned 31! I like having a birthday in April, I have A LOT of family, from my side and my husband’s, and some good friends that also have birthdays in April . It’s a month full of celebrations! I love it! My birthday is on the 16th and my friend Giseel’s is on the 25th, our awesome mutual friend Megan threw us a super fun birthday party! Megan did an awesome job organizing the party, the décor was so cute and the food was delicious. We did manicures and as usual we talked non-stop and laughed a lot, it is always so good to have a girl’s night. It was a great night and I’m thankful to all my friends for helping me celebrate!
For this layout I used the “Be You” collection by My Fancy Pants Designs, over Mambi Sheets cardstock.
El mes pasado fue mi cumpleaños, cumplí 31! Me gusta que mi cumpleaños sea en Abril, y  que comparta este mes con un MONTÓN de familia, en mi lado y el lado de mi esposo, y con queridas amigas del colegio y la universidad. Es un mes donde las celebraciones no paran! Me encanta! Mi cumpleaños es el 16 y el de mi amiga Geesel es el 25, nuestra genial amiga Megan nos organizó una fiesta de cumpleaños para las dos!  Megan fue tan detallista y le puso mucho corazón a los preparativos, la decoración era tan linda y la comida de reyes. Nos hicimos la manicure como actividad y como siempre no paramos de reír y conversar, siempre lo pasamos tan bien en noche de chicas! Fue una gran noche y estoy agradecida de todas mis amigas que me ayudaron  a celebrar.
Para este layout use la colección “Be You” de Fancy Pants Designs, sobre una papel de base con diseño “Mambi Sheets” de Me & My Big Ideas. Pueden ver que use tissue paper naranjo, siguiendo el consejo que Cari compartió en este post de Fiebre de Scrapbook por la Noche.
IMG_8635

1 comment:

  1. Hey there! I understand this is somewhat off-topic however I needed to ask.
    Does operating a well-established website like yours
    require a massive amount work? I am brand new to writing a blog however I do write in my
    journal every day. I'd like to start a blog so I will be able to share my experience and thoughts online. Please let me know if you have any kind of ideas or tips for brand new aspiring bloggers. Appreciate it!

    My web-site psn code generator

    ReplyDelete