Saturday, January 26, 2013

Scrapbook: {A Star is Born)

Me decidí y participe por primera vez en ScrapFIT con este layout. El tema que ellos propusieron es “Wish Upon a Star” y el requisito es incorporar estrellas dentro de la pagina.
Las fotos que ocupe en mi LO son de mi esposo “modelando” su traje nuevo. El titulo que puse es “Nace una estrella” jajá. Mi modeloco! Fue difícil hacer este LO porque quería que fuera mas masculino. No sabia que papeles ocupar porque la mayoría de mis papeles son bien coloridos y con diseños juveniles.  Le agregue unas estrellas de colores para darle un toque alegre, que es el enfoque de mi pagina. Es una sátira a los modelos Calvin Klein!

I finally decided to participate in one of the challenges of ScrapFIT. The requirements were to incorporate stars in your layout.
The pictures I used are of my husband “modeling” his new suit. haha. My supermodel! It was hard to make this LO because I wanted it to be masculine. I had a hard time choosing papers since all my papers are super colorful and joyful. I added some little colorful stars to make it look less serious. I wanted a masculine but fun page, since this is a satire of the Calvin Klein models!
IMG_7950IMG_7951IMG_7952

2 comments:

  1. Very Good! You have your very own Calvin Klein model! Sure miss you both!
    Cherie and Jeff

    ReplyDelete
  2. Fun page! Love the different color stars you used and they look great against the Gray background! Thanks for working out with us @ ScrapFIT!

    ReplyDelete