Friday, June 3, 2011

Things I ♥: {Fun Finds}

Some time ago I went to my favorite antique store to buy a birthday present for my mother-in-law. While walking the isles a set of trays caught my eye. I thought they would be perfect for my earrings. I love them!
Hace un tiempo atraz fui a mi tienda de antiguedades favorita en busca de un regalo de cumpleaños para mi suegra. Mientras caminaba por los pasillos un juego de bandejitas me llamo la atencion. Pense que serian perfectas para mis aros. Me encanta!
June 004A
June 003A

3 comments:

  1. hahah lindo!!! Le da un toque especial y se debe ver más sofisticada la pieza!! Y en que quedo el regalo para la suegri? heheh.. Besos!! Laura

    ReplyDelete
  2. Adorable...they look like something you would make...that is why you love them so much! :)

    ReplyDelete