Thursday, October 7, 2010

Decor: {Silver Corner}

Crafts 003 We got this pretty frame as a wedding gift. In our house in Indiana I had it in our bedroom for some time and then I would move it to the living room. In this house I couldn’t figure out where it belongs, until the silver corner idea came to my mind.
I wanted to hang this picture, our wedding certificate and find some metal (or resin) letters for R & L. I thought my idea was going to look great but couldn’t allow my self to spend 69.00 just on the letters. So off I went to visit my friend Hobby Lobby. I bought cardboard lettering and a can of spray-paint.
Crafts 001
Retail price $69.00 at Ballard Design VS. My Price $11.00 total!
I LOVE how my silver corner turned out!!
Crafts1 003
Crafts1 006
Como regalo de matrimonio recibimos un marco muy lindo. Estaba inscrito con nuestros nombres y la fecha en la que nos casamos. En nuestra otra casa lo tenia en el dormitorio por un tiempo y en el livingroom por otro tiempo. En esta casa no podia encontrar un lugar donde ponerlo. Hasta que se me ocurrio mi esquina plateada. Queria poner el marco, el certificado de matrimonio y encontrar unas letras de metal para R & L. La idea me tenia super motivada hasta que encontre las letras de metal que para mi gusto eran carisimas. Asi que me pegue un viajecito a la tienda de manualidades y compre unas letras de carton y pintura en spray plateada. Me encanto como quedo. Estoy super contenta con mi esquina plateada.

4 comments:

  1. absolutelysomethingOct 8, 2010, 5:31:00 PM

    my little martha stewart!

    ReplyDelete
  2. haha q bkn! en serio q deberias tener un blog solo para las cosas q haces :)

    ReplyDelete